جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شکایت دوباره اپیک گیمز از اپل (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۴۵۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
شکایت دوباره اپیک گیمز از اپل (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)
اپیک گیمز قصد دارد از اپل بابت قوانین محدودکننده‌ی جدید اپ استور شکایت کند.

به گزارش شهرآرانیوز - اپیک گیمز از نحوه‌ی واکنش اپل به احکام دادگاه خشنود نیست و تصور می‌کند که کارمزد ۲۷ درصدی شرکت تولیدکننده‌ی گوشی آیفون برای توسعه‌دهندگانی که از روش پرداخت متفرقه استفاده می‌کنند، ناقض یکی از دستور‌های صادرشده‌ی قاضی است.

قاضی پرونده‌ی خبرساز اپل و اپیک گیمز در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که اپل باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهد که روش‌های پرداخت متفرقه را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنند. اپل سریعاً درخواست تجدیدنظر را ثبت کرد؛ اما در‌نهایت دادگاه بر سر مواضعش ایستاد. آخرین درخواست تجدیدنظر اپل در اوایل سال ۲۰۲۴ رد شد.

در پی ردشدن درخواست اپل، این شرکت مجبور شد اصلاحاتی در قوانین مربوط به سیستم‌های پرداخت اعمال کند. با‌این‌حال، تغییرات جدید چندان چشمگیر نیستند. سیستم پرداخت اپل ۳۰ درصد کمیسیون از توسعه‌دهندگان می‌گیرد و درصورت استفاده از سیستم پرداخت متفرقه، کمیسیون تنها ۳ درصد کاهش می‌یابد.

همچنین، اپل شرایط سخت‌گیرانه‌ای در نظر گرفته است تا توسعه‌دهندگان را از پذیرش روش‌های پرداخت متفرقه منصرف کند. طبق بخشی از قوانین، توسعه‌دهندگان باید هر ۱۵ روز یک بار گزارش تراکنش‌ها را برای اپل بفرستند تا شرکت تولیدکننده‌ی اپل واچ مطمئن شود که کمیسیونش را از توسعه‌دهندگان می‌گیرد.

تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، پس از تغییرات اپ استور باردیگر به اپل حمله کرد و این اصلاحات را «سازش متقلبانه» خواند. سویینی حالا قصد دارد از دادگاه منطقه‌ایِ آمریکا در کالیفرنیای شمالی بخواهد که به پرونده ورود کند.

براساس گزارش بلومبرگ، وکلای اپیک گیمز در پرونده گفته‌اند که اگر احساس کنند اپل حکم دادگاه را نقض کرده است، درخواست تحریم اپل یا اقدامات دیگر علیه این شرکت را ثبت خواهند کرد. ظاهراً اپیک گیمز در روند برگزاری جلسه‌ی توجیهی با اپل قرار گرفته است.

یکی از کارشناسان حقوقی مدتی پیش گفت که اگر اپیک گیمز از اپل با محوریت تغییرات اپ استور شکایت کند، دور از انتظار است که دادگاه حق را به اپل بدهد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->